Objavljeno:
07. 08. 2015. 10:30

Djelatnici na šalteru Zagrebačke zračne luke bi trebalo odati priznanje na duhovitom i inteligentnom odgovoru putniku koji je zrakoplovom trebao letjeti, u najboljem slučaju, u prostoru za prtljagu.

Evo što se dogodilo:

Zbog bure, let na relaciji Zagreb - Dubrovnik je otkazan. Vodič jedne turističke agencije je na šalteru radio re-booking za svoju poveću grupu nestrpljivih putnika, kada se jedan ljutiti gospodin progurao do šaltera. Bacio je svoju kartu na pult i uzviknuo:

- Ja moram biti na ovom letu i to u prvoj klasi!.

Djelatnica na šalteru je odgovorila:

- Gospodine, žao mi je, prvo moram napraviti rezervacije za skupinu ljudi koja čeka, ako budete strpljivi sigurna sam da ćemo vam na neki način moći izaći u susret.

Ljutiti gospodin nije bio nimalo impresioniran i upitao je:

- Znate li vi uopće tko sam ja!?

Bez oklijevanja, djelatnica na šalteru je uzela mikrofon i rekla:

- Molim cijenjene posjetitelje Zagrebačke zračne luke za trenutak pozornosti. Na terminalu za domaće letove imamo putnika koji ne zna tko je. Ukoliko bilo tko može pomoći u otkrivanju njegova identiteta, molimo hitno da se javi na šalter broj 2.

Uslijedio je histeričan smijeh putnika koji su čekali u redu.

Izvor:
Kalendar sv. Ante