Objavljeno:
05. 11. 2021. 08:30

Velečasni Schmitz je povodom objave vijesti kazao kako je podcast pomogao tisućama da „ponovno otkriju” pogled na svijet iz biblijske perspektive. Dodao je kako slušatelji svjedoče da su uspjeli „nadvladati ovisnosti, vratiti se sakramentima, obratiti na katoličanstvo, i obnoviti svoje brakove i odnose”.

Ovoga Božića centar New Yorka pozivat će na čitanje Biblije. Reklamni pano u središtu New Yorka će od 19. prosinca 2021. do 9. siječnja 2022. pozivati na praćenje iznimno popularnog podcasta „The Bible in a Year” (Biblija u godinu dana) vlč. Mike Schmitza, koji je u siječnju prošle godine proveo puna dva tjedna na samom vrhu Appleove ljestvice podcasta.

Velečasni Schmitz je povodom objave vijesti kazao kako je podcast pomogao tisućama da „ponovno otkriju” pogled na svijet iz biblijske perspektive. Dodao je kako slušatelji svjedoče da su uspjeli „nadvladati ovisnosti, vratiti se sakramentima, obratiti na katoličanstvo, i obnoviti svoje brakove i odnose”.

„Kroz odvlačenje pažnje i različite probleme, naša kultura izgubila je pogled na svijet iz biblijske perspektive koji je pun nade – ali milošću Božjom ovaj podcast je pomogao tisućama da ga ponovno otkriju”, kazao je vlč. Schmitz.

Svaki dan možete poslušati novu epizodu podcasta The Bible in a Year koja sadrži dva do tri čitanja iz Biblije, osvrt oca Mike Schmitza na pročitani tekst te molitvu. Ukupno trajanje pojedine epizode je između 15 i 25 minuta.

Iako sam naslov „Biblija u godinu dana” može sugerirati da se Biblijom prolazi od korica do korica, podcast slijedi vlastiti biblijski slijed tzv. „Veliku avanturu” (eng. The Great Adventure Bible Timeline), način čitanja Biblije koji je razvio Jeff Cavins. Na taj način, objasnio je ranije ove godine Schmitz, uspijeva se sačuvati narativna struktura povijesti spasenja, a slušatelji neće morati čekati kraj godine kako bi prvi put čuli o Isusu Kristu.

Da je Schmitzov podcast još uvijek iznimno praćen, dokazuje činjenica da se trenutno nalazi na prvom mjestu Appleove ljestvice u kategoriji „Religija i duhovnost”, a prosječno ga na svoj uređaj preuzme više od 450 tisuća korisnika dnevno. „Jako smo uzbuđeni što će milijuni ljudi koji će doći u New York tijekom božićnih blagdana moći vidjeti ovaj poziv”, kazao je Lauren Joyce, stručnjak za odnose s javnošću Ascension Pressa. „Tko zna kako Bog djeluje?”, dodao je.

Izvor:
Bitno.net/Svjetlo riječi